nadircocuk nadircocuk üçüncü kuşak yazar / 10 aralık 2018, pazartesi 03:26
61 entry 12 başlık 0 takip eden 0 takip edilen
#9676
oynayın oynattırmayın! millete kafayı yedirtir. özellikle son 2 serisi ( origin-oddysey). oyun süikastçılıktan çıkıp tam bir rpg oyunu olmuş. her şey iyi hoş rpg'ye de tamam ama min 70 saat oynanma süresi ac için fazla değil mi? haaaa birde oyunların buglarından bahsetmiyorum bile :) bugisoft'a sevgilerle...
ilkönceki1234