#5017
bir türkiye gerçeğidir. her insanın içine işlemiş bir önyargıdır.
#5350
zeka türleri farklı olduğundan kıyas yapmak saçmadır. aşağılandıktan sonra bu sözelciler "kant aydınlanmasının epik tahlilini diyalektik sürece yayamayan insanlarla evlenmeyin azizim" diye entelim ben baksanıza ben de zekiyim ilgilenin artık triplerine giriyolar komik gözüküyo...
#5360
canım ülkemde hala var olan " matematik sorunu çözebilenler zekidir , diğerleri gerizekalıdır " önyargısının sonucu olan cümle . kimsenin zekası yeteneğine bağlı olarak ölçülemez bu yüzden sayısalcıların sözelcilerden daha zeki olduğu kanısına varılamaz
#5373
sayısal zeka veya daha doğru bir tabirle matematiksel zekanın yüksek olması önermesi çok daha fazla doğruluk payı içerir. ancak ne mantıksal zeka, ne görsel zeka ne de bir diğer zeka türünde daha düşük zekalıdır önermesine çıkmaz bu durum. bunu iddia eden kişi, kendisini sayısalcı olarak görüp böyle bir şey demiş ise vay onun haline zira matematiksel çıkarımları pek iyi değildir ve neticesinde de; pek yüksek zekalı değildir, diğer zekası düşük diye itham ettiği kişilerden.
#5384
o ne demek ya :)
sanatsal (görsel) zekaya sahip olanlar ne 0 mı?
önyargılardan kaynaklı geri kalmış bir düşünce